Skalowanie i obracanie bloków w Pythonie



Kiedyś trafiłem na coś takiego jak UrabanLISP. Jest to dodatek do AutoCada, który automatyzuje pewne czynności w rysowaniu zagospodarowania terenu. Jedną z ciekawych opcji jest losowe skalowanie oraz obracanie bloków (link do filmu na YouTube). Niestety nigdy nie skorzystałem z tych narzędzi.

Dzisiaj przypomniałem, że tak naprawdę część z tych funkcji da się bardzo łatwo napisać w  Pythonie do Rhino 3d. Poniżej załączam zrzut ekranowy ze skryptem.


Po uruchomieniu skryptu, wystarczy zaznaczyć bloki, które chcemy losowo przeskalować lub obrócić i gotowe.

Komentarze

  1. Anonimowy10:21


    Python to mój ulubiony język programowania. Jego elegancja i prostota sprawiają, że kodowanie staje się intuicyjne. Zawsze wybieram Python dla efektywnej i przyjemnej pracy. https://coderslab.pl/pl/python-developer

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy19:07

    Zapewnij swojej firmie przewagę konkurencyjną z naszymi innowacyjnymi aplikacjami mobilnymi. Oferujemy profesjonalne tworzenie, dostosowane do Twoich potrzeb, aby podbić rynek mobilny i zwiększyć lojalność klientów. https://aexol.com/pl/

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Podpory w druku 3d

Algorytm przyrostowy